in Lochem

kwaliteit eten voor een betaalbare prijs !!!!!!

1. Pas een dag van tevoren gereserveerd voor 9 personen en wat super dat er flink geschoven is zodat we konden komen eten en ook nog in de buurt zaten van de speelruimte voor onze kinderen. Fijn dat er zo meegedacht werd. Wat het eten betreft val ik in herhaling als is zeg dat we (wederom) heerlijk gegeten hebben. Het blijft voor ons en onze kinderen ons favoriete restaurant! Tot slot nog een pluim voor de bediening!

Vorige recensies van BB

• BB uit hartje Achterhoek

Gezellig, redelijk betaalbaar, prima service en lekker eten! Wij komen hier graag!

• Ook deze keer weer heerlijk gegeten. Uitstekende (attent, aardig en vlotte) bediening. Heerlijke gerechten en dat alles in een gezellig in kerstsfeer ingericht restaurant. Een aanrader om lekker uit eten te gaan, zeker voor gezinnen met jonge kinderen! Voor ouders en kinderen een feestje!