in Heerhugowaard

Unieke sfeer en dát proef je !

1. Marco Schoenmakers

De ontvangst was aller hartelijkst, het restaurant heeft een hele leuke sfeer.
    Gezellige en warme ambiance. De bediening was lekker vlot met het opnemen en uitserveren van de bestelde drankjes, en ook met het opnemen van de bestelling voor het eten. Goeie uitleg over de dag special. De voorgerechten kwamen lekker vlot op tafel en waren erg lekker. Ondertussen werd het wat drukker in de zaak en dat merkte je direct in de snelheid van het ophalen van de lege borden en het uitserveren van het hoofdgerecht. Zowel mijn tafelgenoten als ikzelf hadden van het hoofdgerecht eerlijk gezegd meer verwacht. Ik zelf had biefstuk met rode wijn saus besteld. Over de biefstuk geen klachten maar de rode wijnsaus was een beetje flauw (er had meer en misschien betere wijn in gemogen) en de groenten waren net niet helemaal gaar en erg lauw. Ook waren het volgens ons diepvries groenten. Als dessert had ik crema catalana en mij zoon ovengebakken brownie. Persoonlijk vind ik dat crema catalana lauw moet worden geserveerd en niet koud, en de brownies kwamen uit een verpakking terwijl je denkt dat ze huis gemaakt zijn. Al met al een leuke avond gehad en leuke bediening maar qua eten zal ik er niet zo snel nog een keer heen gaan. Wel erg leuk dat ze aandacht gaven aan het feit dat mijn zoon jarig was. Qua sfeer en inrichting een 9. Qua bediening een 8, qua eten een ruime 6,5.

6,3