in Vreeland

Een sfeervol en gastvrij eetcafé in Vreeland!

1. Er zijn geen voor of hoofd gerechten, maar tussengerechten die je zowel als hoofd of als voorgrecht kan nemen.
    Het eetcafe raad 2 a 3 gerecht p/p. Wij namen met 2 personen 4 vega gerechten a E15. Dat was voldoende.
    Het augergine gerecht was heel goed uitgebalanceerd met verschillende texturen en smaken. Aubergine had voor mij wat zachter gemogen. De aarpeer was ook erg smakelijk, maar er miste een extra mondgevoel/smaak/finishing touch om aan de aubergine steak te kunnen tippen. De risotto en de geroosterde venkel waren ok, maar vrij gewoontjes.

Bediening heel vriendelijk! Gezellige plek om te zitten in een prachtig pittoresk dorp.

Al met al een goede plek om ook vegetarisch uit eten te gaan, maar de gerechten zijn niet van hetzelfde niveau. De aubergine steak is een aanrader die de andere gerechten echter een beetje doet verbleken.
    Ik zou wel terug komen om te proeven of de kok ook zijn andere gerechten nét op een ander level weet te tillen...