1. Eigenaar komt wat overspannen over de laatste tijd en dat kan komen door vele personele wisselingen. De kwaliteit is dan ook wisselend en kwamen wij al minder. Meestal vragen wij om kraanwater bij de maaltijd waarna wij dit keer ongevraagd spa blauw kregen (daar doen we niet meer aan). Uiteindelijk kwam de eigenaar die zeer klantonvriendelijk begon te snauwen en alle verantwoordelijkheid voor de kwaliteit ons als klant neerlegde. Dat gaat meestal wel fout. Ontbrekende saus, smerige tafels, gebruikt servies. Kleinere portie dan besteld, kruiden ipv zout.

Ik wees hem op de zwaar doorgebakken friet van vorige keer (bij andere tafels was deze wel normaal!) waarna wij per direkt de zaak uitgegooid werden waar alle klanten bij waren. Vervelend want ik heb het gesprek 3 keer gevraagd te beeindigen dat we wilden eten (en vooral weg wilden!)

Geen probleem... 18 euro voor 2 friet met een snack mag best kwalitatief in orde zijn. Meneer kwam intimiderend over dus wij pakten snel de andere uitgang. Doei.