1. Lekkerbekje

Mijn partner en ik hebben hier mijn verjaardag gevierd, maar nooit meer! De nasi die we besteld hadden zat vol met botjes en slierten kraakbeen! Toen wij dit gingen melden werd heel leuk verteld; we kunnen een nieuwe maken met dezelfde ingredienten (dus weer troep!), maar van de rekening halen kon niet. De eigenaar durfde niet eens zijn of haar gezicht te laten zien en gaf dit door aan de ober! Heeeeeel slecht! Wij hebben nu bij heel veel surinaamse restaurantjes en chinese tentjes gegeten, maar nooit zulk vieze nasi gepresenteerd gekregen. Om maar niet te spreken over het vlees. Zogenaamd geroosterd maar vol gegooid met wortels en prei; dacht dat ik juist niet bij een hollands restaurant was komen eten! Maar ja, dit restaurant is ver beneden niveau en dit merk je al aan de bezoekers; je kunt ze op een halve hand tellen!

3,5