1. Ik bestel voor 130 euro indisch en chinees eten, ik ben zelf een indo. Nou hebben wij 2 keer 2 persoons rijsttafel besteld, en 2 bakken nasi nou krijg ik voor 4 personen bij elkaar gepropt. Een indische rijsttafel is met “rijst”. Jullie hebben er nasi van gemaakt Inplaats van witte rijst. Nu heb ik inplaats 2 bakken rijst en 2 bakken nasi. Heb ik 4 bakken bani gekregen. Nu eet ik een bak bami leeg en vraag ik nog aan mijn vrouw wat is dat omdat ik dacht dat er een haar in zat, mijn vrouw bevestigde dit. Ik belde hierover en werd mij gezegd dat er alleen maar vrouwen in de keuken werken , hebben die vrouwen opeens blond haar. Normaal zijn we zeer te vreden, maar dit is echt waardeloos en van zeer laag niveau. Als u dit niet serieus neemt ga ik het hier in de buurt verkondigen en laten zien wat ik heb gekregen. Ik wens jullie heel veel beterschap. (Ps. Ik zit te twijfelen om de keuring dienst van waren in te schakelen)