1. Het restaurant is prima; tafels voldoende uit elkaar, niet heel modern, maar ook niet ouderwets. We zaten er prima. De locatie is perfect; bij de uitgang van de parkeergarage op steenworp van de Grote Markt.

De service liet te wensen over. Er liepen drie, soms vier personen in de bediening. Maar niemand merkte op dat wij geen bakje met kroepoek hadden gekregen (zoals alle andere tafels) en lege glazen waren geen aanleiding om te vragen of we nog wat wilden drinken. Dat moesten we steeds zelf doen.

Na 35 à 40 minuten was het voorgerecht er nog niet. De tafel die tien minuten na ons binnenkwam, was toen al bijna klaar met eten. Geïnformeerd ("Het komt eraan"), daarna kwam het na 5 minuten. Het hoofdgerecht liet eveneens lang op zich wachten. Daarop was niets aan te merken; lekker en ook genoeg.

6,3