1. Leon steutel

Ech waar prijs en kwaliteit van de Roti is bijna altijd super goed. Echter de duidelijkheid in openingstijden zeer onduidelijk. Werd me een keer gezegd op facebook te kijken of ze open zijn, omdat op google lastig aan te passen zouden zijn. En voor zaterdag is blijkbaar gokken. Ivb beperkte voorraad van bereid eten. Daar kan ik in komen. Maar meerdere malen voor gesloten deur gestaan. Dat is niet fijn als je 10 km heen rijdt en 10 km terug.

Die jongeman die vind ik idd ook zeer asociaal. Maar die is er haast niet meer.

Please beste dame die nu de eigenaar is. Trek dit je aan. Bij jullie concurrent staan mensen ver buiten de zaak in lange rij te wachten. Terwijl jullie Roti echt veel beter is. Jullie hebben echt iets moois daar.
    Maar doe iets aan deze kleine maar ook lastige irritatie's. En evt kleine uitbreiding van menu.

Als deze kleine issues iets aandacht krijgen, zou echt super zijn