in Wageningen

Grill specialiteiten vlees en tapas

1. Het was al weer een poosje geleden dat we voor het laatst bij Het Oude Pakhuis waren. We hadden er dus echt zin in en hebben er geen spijt van! We hebben echt heerlijk gegeten. We hadden beiden de New York Strip. Prachtig stuk vlees en zeer goed bereid. Lekkere saus, hoewel het bijna zonde was van de smaak van het vlees. Die hebben we dus maar gebruikt om de aardappeltjes in te dopen. Afgesloten met een belachelijk lekkere cheesecake. Niet zo mierzoet. Het ijs daarbij was lekker maar had van mij niet per se gehoeven en de enorme dot slagroom was ook een tikkie overbodig.
    Het restaurant is qua aankleding nog steeds prima; leuke oude foto's van Wageningen aan de muur.
    Bediening was supervriendelijk en gezellig, maar het had iets vlotter gemogen, als ik dan toch iets te piepen moet hebben.
    Topavond gehad!