1. Vandaag met mijn man bij De Beren geluncht. De koffie werd geserveerd zonder iets er bij van een koekje of zo. Bij het tweede kopje koffie kreeg ik wel een chocolaatje. Op de kaart staan alleen doorsnee gangbare gerechten. Ik bestelde een zalm sandwich. Twee plakken bruin brood met plakken gerookte zalm en daarop wat reepjes rode ui en rucola er bij. In plaats van een gepocheerd eitje kreeg ik er een gekookt ei bij. Voor de smaak alleen twee flinterdunne schijfjes citroen. Weinig fantasievol en weinig smaak. Wel een flink bord vol.
    Mijn man bestelde de boerenomelet en vond deze lekker. Wel zat er geen boter bij, zoals dit anders wel het geval is. Desgevraagd werd er alsnog een minikuipje roomboter gebracht, maar deze was vijf weken over de datum en ranzig.
    De bediening was vriendelijk en vlot en ook vind ik het er sfeervol.
    Bij het afrekenen kreeg ik mijn tweede kopje koffie gratis, omdat mijn man aangaf dat we niet tevreden waren.

3,6