1. De houding van de gastheer (die al met pensioen kan, maar niet wil) naar ons was neerbuigend bij binnenkomst. Hij maakte een sarcastische opmerking over of we heerlijk hebben gewinkeld en nu komen eten. Ik had nieuwe schoenen gekocht en wilde deze even aantrekken in het toilet. Kreeg er een opmerking bij van dat het niet nodig is omdat wij er komen om te eten, en dat het de gastheer niet uitmaakt wat voor schoenen ik aanhad.

Aan tafel werd er voordat wij konden zitten gezegd dat de telefoons niet op tafel horen en dat deze maar in de tassen moesten blijven. Terwijl wij de telefoons in de handtas en broekzak hadden. Heb dit nog nooit meegemaakt dat iemand zo onbeschoft kan zijn tegen zijn gasten. Nadat er werd gevraagd of wij champagne of wijn wilden, en wij aangaven dat wij dit niet lusten maar vroegen naar cocktails of een drankenkaart zei hij dat deze er niet was. Wel alcoholvrije cocktails, toen ik vroeg welke hij had was hij stil en zei niks. De hele avond heeft hij ons genegeerd en geen blik waardig gegeven. Het overige personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het eten viel ons tegen, het was wat flauw en de zeebaars was lauw geserveerd. Wij kregen als hoofdgerecht hazenrug geserveerd ipv wagyu entrecote die wij hadden besteld. De summiere bood hierbij zijn excuses aan voor de fout en kregen we alsnog wat we hadden besteld. Al met al voor een 1 sterrenrestaurant viel alles ons tegen en dat allemaal voor €400,00. Erg jammer dat het bij binnenkomst gelijk al niet goed ging.