1. Het eten was goed. De service, bediening en sfeer was zoals gewoonlijk uitstekend. Eén opmerking: onze voorkeur gaat toch uit om zelf dinerkeuzes te maken van de kaart ipv geprogrammeerde keuzemenu's. Dit met oog op het feit dat ik op het moment van eten een keuze wil maken waar we dan zin in hebben.

Vorige recensies van Nijenhuis

• Ronald Nijenhuis

Het eten is geweldig. De keuken is uitstekend en de bediening is zeer vriendelijk en betrokken. De Smoks is een uiterst gezellig restaurant en sfeer is echt Achterhoeks. Een echte aanrader voor iedereen die van heerlijk eten, sfeer en gezelligheid houd. Wij komen hier al verscheidene jaren. Wij gaan zeer zeker weer in de toekomst.

• Ronald Nijenhuis

Zaterdag 8 juli weer wezen eten. Deze keer met de buren. Wederom geweldig en ontzettend goed. Bediening, kwaliteit en gastvrijheid blijft uitstekend. Restaurant aangepast wat ten goede komt van de sfeer. Zeer relaxte stoelen en veel ruimte om de tafels. Chapeau. Houden zo. Het blijft één van de favorietste restaurants van ons. Hopen nog vele malen hier terug te komen. Mensen: een absolute aanrader.

• Ronald en Greet

Zaterdag 6 februari gegeten hier. Zijn al vaker hier geweest. Ons favoriete voorgerecht stond niet op de kaart maar toch gemaakt. Geen probleem (sissende vis). Ontzettende fijne en vriendelijke mensen en uitstekende, vlotte bediening. Hebben al verscheidene vrienden getipt die hier ook al gegeten hebben met dezelfde ervaring. Gaan hier veel vaker naar toe ondanks de afstand (30 min. rijden). "Smoks": ga zo door. Tot de volgende keer.

• Ronald en Greet

Zaterdagavond 23 mei gegeten. Ontzettend gezellig en goed restaurant en uiterst vriendelijke en correcte bediening van de meisjes. Heerlijk gegeten en vooral de "sissende vis" was uitstekend. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Chapeau. Het is een aanrader en komen zeer zeker terug.
    Ga zo door.