1. Toch maar weer geprobeerd nadat afgelopen zomer onze ervaring slecht was, hadden gehoopt dat na de sluiting weer veel op de rit was maar in tegendeel. Bij binnenkomst niemand die onze tafel direct kon openen zodat we konden bestellen. Na 15 min. was het dan eindelijk wel mogelijk. Personeel liep gehaast en soms rennend door de ruimte heen waardoor er veel viel van de bladen, telkens gingen er weer volle bladen terug de keuken in omdat onduidelijk was waar wat naartoe moest. Lange wachttijd van 45 minuten en bestellingen verdwenen en werd niet uitgeserveerd. Zaten alleen maar met een bak friet voor onze neus. Gasten vroegen zelf aan de bar om een drankje te bestellen. Warme gerechten werden gewoon lauw uitgeserveerd. Kortom enorm chaotisch en gestroomlijnde organisatie ver te zoeke. op een avond dat je graag rustig wil genieten van de gerechtjes. Voor ons geen locatie Delft meer. Alle andere locatie van Heinde bevallen ons tienmalen beter.

2,8

Vorige recensies van Alx

• Bij binnenkomst moesten we maar kiezen uit 1 van de tafels (niemand liep even mee) Het duurde ruim een kwartier voordat er iemand de bestelling voor een drankje kwam opnemen. Personeel liep erg ongemotiveerd rond. Uitserveren van de gerechtjes verliep chaotisch, duurde erg lang en was niet warm meer. We moesten steeds vragen of we nog drinken konden bestellen. Om 21.30 uur werden voor veel gerechtjes al geïnformeerd dat ze op waren, wij gaven een alternatief voor een gerechtje en was ook op. Nee, de frustratie factor was erg hoog toen we weg gingen.