1. Sfeer is goed, eten wat minder, de kleinkinderen wilden een frikandel, die waren zooooo hard t leek wel steen, nieuwe besteld maar ook die waren uitgedroogd en hard, ze hadden problemen met de frituur werd er gezegd, maar de patat was wel normaal gebakken, dus heel vreemd.
    Sate met friet, redelijk, sorbet ijs met fruit toe was meer een groot glas met fruit en sap uit blik… jammer, personeel is vriendelijk, je moet ze wel zelf roepen als je nog iets wilt drinken, ze komen het niet vragen.

1. Bedankt voor het achterlaten van de recensie.
    U geeft aan dat er een aantal aandachtpuntjes zijn aangaande het eten.
    De frituur waarover is aangegeven dat er problemen mee waren, dat klopt. Wij hebben er 2, waarbij in 1 de snacks worden gebakken en in de ander de friet. Vandaar ook dat de frietjes wel goed gebakken waren.

Het fruit in de sorbet benoemd u als fruit uit blik. Dat zal alleen lastig worden aangezien we die niet in huis hebben en met vers fruit van de groenteboer werken. Die om verkleuring te voorkomen er fruitsap bij doet.