1. Zaterdagmiddag het idee opgevat om lekker uit eten te gaan deze avond met zijn 2en, Online een reservering gemaakt bij Daan met direct een bevestiging per mail dat er voor ons een tafeltje gereserveerd was. Prettige ontvangst in een ongedwongen sfeer, bediening was prima accuraat en zeer vriendelijk in de omgang. Al onze etenswensen, die niet helemaal volgens de menulijst waren werden geserveerd en smaakten heerlijk. Het was TOP om bij Daan te eten en gezellig ons drankje te nuttigen. Een ieder die werkzaam is bij Daan, bedankt voor de geweldige bediening en het heerlijke eten. Tot de volgende keer.

Vorige recensies van Paul

• Heerlijk gegeten met een groep van 7 mensen, waarvan er 3 een vegetarisch gerecht geserveerd wilden hebben. Was allemaal geen probleem. Prima bediening en een leuke sfeer.
    Het biefstuk in diverse varianten en gewichtsklasse is een aanrader voor de vleesetende mens.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Het was Top Daan (Danielle), tot binnenkort! als we weer eens uit eten gaan.