1. Ik bestel heel vaak en graag sparreribs bij verschillende afhaal restauranten. Ik ging kleine sparreribs bestellen om bij de Paradise te gaan proberen. Meneer zegt we hebben geen kleine sparreribs, alleen grote wat gewoon onzin is. Je kan altijd groot of klein van maken. Net als als je grote patat wilt, dan bestel je kleine of grote! Ik begon al te twijfelen en mijn vertrouwen was al weg.... Maar goed vooruit dan maar voor de grote gekozen. Meneer belooft nog dat ik saus en aardappels erbij krijg. Maar nou komt de grap: Ik krijg kleine bakje sparreribs met weinig vlees erop en zonder saus zoner aardappel schijfjes. I.p.v dat krijg ik vochtige papatjes!!! Ik heb voor grote menu betaald, maar ik heb kleine gekregen zonder saus en drinken!! Zonde van me tijd. Ik had geen zin om met klacht te bellen. Dus Ik hoop dat de rest geen slachtoffer hiervan wordt en dit goed leest! Ook de salade in de bakje was maar slordig gegooid, niet de juiste verdeling van uien, tomaat, sla en komkommer. Ik heb alleen sla en verrote komkomer geproefd. Ik ben tot mijn uiterstie diep en diep teleurgesteld. Jammer van mijn betaling.Het was mijn eerste en zal zeker de laatste ervaring zijn. PS: Niet bij Paradise bestellen!!!!