1. Mega slechte ervaring bij dit klantonvriendelijke restaurant. Voor bijna 30 euro twee pizza’s besteld. Dan zou je zeggen dat je een prima kwaliteit kan verwachten. Uiteraard, ik verwacht van een pizza niks bijzonders, alleen dat ie vers en warm is. Na een uur en een kwartier gewacht te hebben kregen wij twee koude pizza’s zonder knoflooksaus. Terwijl dit er wel bij moest zitten. Eenmaal opgebeld kregen wij een ongeïnteresseerde medewerker aan de lijn die ons kon vertellen dat de pizza’s met de huidige temperatuur niet warm geleverd kunnen worden. Vrij vreemd als je op 1 km afstand woont. Dat het druk is prima, maar ik krijg als oplossing om de pizza’s terug te laten sturen, en ze vervolgens op te warmen voor ons. Goede oplossing….. als je al honger hebt en zo’n brutaal antwoord krijgt door een medewerker is dit geen gewenste oplossing. Geen enkel sprankeltje begrip vanuit deze beste medewerker. Ik vond het zeer brutaal en heb vervolgens een steenkoude pizza met m’n vriendin moeten eten op de zondagavond. Nooit meer bestellen bij deze slechte tent! Voor niemand een aanrader, wij geven liever ons geld uit aan hard werkende vriendelijke mensen.