1. Sorry, maar ik ben echt niet aan te spreken van jullie weer wijzen en reservatie, wij hadden voor 30 pers gereserveerd op 18 november, en plots krijgen wij van julli een annulatie nadat jullie met problemen zaten die julli al eerder wisten, wij waren niet op de hoogte gebracht van jullie, dus ik vind dit echt niet aanvaarbaar dat jullie zo ons feestje stuk gemaakt hebben, wij hadden alles gepland, al de genodigde uit genodigd, en hebben deze allemaal met tegen zin moeten af bellen, dit is echt geen goede stap van julli, julli hadden ons wel van aanvang van onze reservering dit kunnen laten weten, zodat wij op een andere plaats konden reserveren, en vind dit echt schandalig. En van jullie zijde komt er enkel maar sorry maar wij zijn onze mooie avond met onze genodigde wel kwijt, bedankt hoor.