1. Vandaag dacht ik als jaren vaste klant gezellig met mijn gezin te gaan lunchen bij Milligers.

Bij de bestelling van mijn grote uitsmijter heb ik duidelijk aangegeven of ze er rekening mee willen houden dat beide broodjes goed zijn belegd met ei. Aangezien ik de vorige keer een broodje kreeg waarbij het voor de helft belegd was. (Je wilt toch ook geen pizza die maar voor de helft is belegd?)

Bij uitserveren van onze bestelling kreeg ik toch weer 2 broodjes waarvan 1 goed belegd was en de ander maar weer voor de helft was belegd met ei.
    Ik gaf de serveerster aan dat mijn broodje weer voor de helft belegd was ondanks dat ik deze specifieke wens had aangegeven. De dame ging nog heel even netjes met mij de discussie aan maar had al snel in de gaten dat ik in mijn gelijk stond.
    Ik zei haar nog dat het dan netjes was geweest dat als ze mijn verzoek niet hadden kunnen maken, dat dit dan even hadden moeten melden zodat ik een andere keuze kon maken, namelijk de kleine uitsmijter die wel goed is belegd.
    De dame bood mij hierop aan om een nieuwe te maken.
    Prima heel fijn. Komt ze vervolgens terug omdat ze overleg had gehad met haar baas. Nu mocht ze mij geen nieuwe geven en konden de bestelling ook niet aanpassen. Of ik dan maar akkoord ging om met mijn inmiddels koude broodje verder te gaan. (Wel vreemd eerst nieuwe beloven en dan ineens niet meer) werd dus min of meer voor het blok gezet om deze alsnog af te nemen. Ben hier maar mee akkoord gegaan en moest dan bij het afrekenen maar eruit komen met de baas. Ik gaf haar nog aan dat als ik dan de prijs betaal van de kleine uitsmijter het verder wel akkoord zou zijn voor mij. Ik denk daar komen we als heren die elkaar kennen wel over uit.

Ga ik bij het afreken netjes het gesprek met de baas aan om mijn verhaal te doen word ik continu in de rede gevallen en kon mijn verhaal niet eens doen. Hij had er duidelijk geen zin in en nam niet eens de moeite om mijn verhaal verder aan te horen. Hij was verder niet geïnteresseerd en vroeg boos en hard aan mij wat ik wou. Zeg maar wat je wilt!, nee, zeg maar wat je wilt! Ik zei hierop als we afrekenen voor de kleine uitsmijter is het goed. (Had inmiddels ook de helft van mij uitsmijter laten staan). Hij vond het ook prima maar dreigde mij wel met hier zitten consequenties voor jou aan. Ik wist direct wat hij hiermee bedoelde maar zwichtte niet voor zijn bedreig. Je zou als ondernemer wat serieuzer naar je klant kunnen luisteren.
    Eenmaal afgerekend kwam hij zoals verwacht met zijn boodschap dat hij mij voor de toekomst niet meer wilt voorzien van zijn services. (Nette bewoording voor niet meer welkom gewenst)

Ik kom hier al jaren, ben vaste klant. En vind de manier waarop met een serieuze klacht wordt omgegaan uiterst teleurstellend en lees in de reviews dat ik niet de 1e ben die dit zo ervaren heeft.

Ik werd hierop ook zo boos dat ik hem hard schreeuwend door de zaak en zelfs in de keuken mijn mening heb gegeven. Hij liep weg voor de confrontatie en dook diep weg en was niet meer te bekennen. Wat een slapjanus is die vent! Bah bah!

Verder wil ik er geen woorden meer aan vuil maken maar wil iedereen waarschuwen voor deze ondernemer die niet tegen een klacht kan. Zal wel een heel gefrustreerd leventje hebben. Moet wel!

Het gaat mij niet om de 2 euro die ik meer of minder moet betalen, maar meer dat hij alle deuren dicht gooit en niet redelijk met een klacht om kan gaan.