in Eerbeek

WELKOM BIJ DE TIJD ETEN & DRINKEN

1. Lekker gegeten en aan onze wensen gehoor gegeven. Minpuntje in sfeer is het geluid; het overheerst nogal. Optie meer geluidsisolatie aanbrengen. Laat u adviseren door een geluidsdeskundige..

1. De Tijd
    Van restaurant

Goedenavond,

Hartelijk dank voor deze mooie review. Wat fijn te lezen dat het eten in ieder geval in de smaak gevallen is.
    Zou u de kritiek v.w.b. het geluid wellicht verder kunnen toelichten? Bedoelt u hiermee de achtergrond muziek? Of het rumoer van de overige gasten?

Vriendelijke groet,

Team “De Tijd”

2. Het betreft hoofdzakelijk het geluid van de gasten , duidelijk sterk geroezemoes ,wat inhoud dat wijzelf ook op een hardere toon met elkaar gingen praten.Later op de avond waren veel gasten weg en werd het duidelijk rustiger.De muziek was niet overheersend, daarbij speelt ook de keuze van de muziek een rol. Dat is mijn mening over het te sterke achtergrond geluid.