in Thorn

Gezellige brasserie met uitgebreide lunch-dinerkaart

1. Dries Seynaeve

We hebben terug genoten van ons bezoek aan De Wijngaard in Thorn. We vinden het een echt aangename plaats om onze lunch of snack te nemen. Gezelligheid en een sfeer van weleer. Vriendelijke bediening, een ruime keuze, en steeds iets speciaals op de kaart. Een wandeling in Thorn, en ons bezoek aan brasserie De Wijngaard is iets waar we graag even voor omrijden.

1. Maarten
    Van restaurant

Super leuk dat u er weer was.

Vanuit de Belgische kust komt u met regelmaat bij ons aan, dit waarderen we enorm en zeker dat u ook weer de moeite neemt om een fijne review te plaatsen.

Dank je wel en graag tot een volgende keer.

Groetjes team brasserie de wijngaard

Vorige recensies van Dries Seynaeve

• Seynaeve Dries

Ons bezoek aan de Wijngaard in Thorn was andermaal heel aangenaam. Zoals altijd een aangenaam sfeertje op het plein. Een tafeltje buiten gekregen gezien het mooie weer. Een vlotte bediening met uitleg dat er asperge-gerechten die niet op de kaart stonden beschikbaar waren. Dan maar de voorgestelde ham met asperges gevraagd. Was absoluut smakelijk, met lekkere asperge stukjes, en smaakvolle ham met frietjes. Daarna een wafel met aardbeien. Dit is echt genieten. Daarna waren we klaar om een fikse wandeling in de natuur te maken.

• Seynaeve Dries

Terug heel vriendelijk ontvangen door gastheer en gastvrouw.
    Prijs kwaliteit zeer goed