in Yerseke

Brengt het beste wat de Oosterschelde te bieden heeft.

1. Harold Ansink

Vooropgesteld: het eten bij de Branding is uitstekend! Uiteraard eet je hier mosselen en oesters (wij gingen voor gegratineerd), vis en gamba's, en die zijn zeer goed bereid en wat dat betreft is het restaurant beslist een aanrader. De dranken zijn (los van de lekkere huiswijn) aan de prijs, maar dat is bijna geen nieuws meer.

Het bedienend personeel had wellicht hun dag niet, maar wij werden geregeld over het hoofd gezien. Blijkbaar is het politoeren van glazen belangrijker dan een plezierige ervaring van de gasten. Erg druk was het niet, dus daar lagen beslist kansen! Verder sprak de man die (denken wij) de eigenaar is uitgebreid met de gasten aan de tafel naast ons met zijn rug naar ons toe zodat wij zijn achterkant goed konden bestuderen. Bij het weglopen bij die tafel wist hij ons vervolgens toch straal te negeren. Niet helemaal hoe het hoort, denk ik.