MMeat Bar & Grill

in Emmen

Bar & Grill

1. Erg slecht. Geloof mij als ik zeg dat dit restaurant een slechte prijs kwaliteit verhouding heeft. Zeer weinig carpaccio, 8 dunne plakjes.. met wat sla voor 12 euro. Spareribs gehad (beschreven als royale portie van 800 gram, dit was het zeker niet.) met een bakje sla en friet wat je moet delen met 4 mensen. Anderen aan tafel hadden tournedos, maar een goedkoop pezig stuk vlees. Dit voor rond 25 euro per hoofdgerecht. Zeker een uur tussen elke gang moeten wachten.

Daarnaast is het niet erg om te wachten als het personeel in iedergeval iedereen even verteld dat het wat langer kan duren door bijvoorbeeld problemen in de keuken. Er staat onervaren personeel zonder overzicht. Drinken werd vergeten te brengen.

Voor 50 euro per persoon mag je echt wel veel beter presteren dan dit. Schaam je MMeat Bar & Grill.. bespaar je geld en koop een mooi stuk vlees bij de slager...

1,7