1. Gisteravond waren wij hier te gast voor het diner. Tafels waren mooi en sfeervol gedekt en het ontvangst was vriendelijk. Wij hadden gekozen voor het 6 gangen diner voor 129 euro per persoon. Dit is gewild of ongewild inclusief alle wijnen. In ons geval 2 personen die niet drinken maar hier dus wel voor betalen. Wijnen waren overigens prima. Toen het eten, we hadden ons erg verheugd. We houden van nieuwe gerechten en vooral nieuwe smaken. Maar och wat een teleurstelling… Tomatensoep was waterig met in de verte een lichte tomatensmaak, toen een schaal met rauw vis wat zelfs met wasabi nog nergens naar smaakte. Dit hebben we laten staan. Toen een vloeibare salade, nou ik kan het helemaal niet omschrijven… het smaakte naar gras, smakeloze gras, ook laten staan. Toen de pasta die was met veel parmezaanse kaas erop, die overigens niet vers geraspt was maar uit een pakje kwam, wel redelijk oké. Hierna de ree, wij dachten, dat moet lukken lekker. Maar zelfs dit was niet op smaak, slecht gebakken en kruimelig, denk te lang in de diepvries. Hierna hebben wij het opgegeven en zijn we vertrokken. Ik heb ook de goede recensies gelezen en blijkbaar is dit restaurant voor heel veel mensen wel goed. Als je van hele natuurlijke vlakke smaken houdt is dit een goed restaurant voor je. Hou je van verrassende smaak explosies moet je hier niet zijn.