in Woerden

Voel je thuis bij JanZen, beleef het.

1. K van Vliet

Als ik voor de 6 gangen menu een 11 mocht geven deed ik dat aan het eten lag het niet.
    De bediening was niet wat we gewend zijn van Janzen. Ze moeten nog erg veel leren en dat ging ten kosten van alles. Het meisje dat het meest aan onze tafel kwam was wel enthousiast maar ik vond dat ze slecht opgeleid is. Ze had een armband om waar een erg lang kwastje aan zat die overal in hing toen ze kwam serveren ook bijna in het waxinelichtje wij zeiden er wat van... ohja dat was gister ook al zo!! Stop het dan even eronder zeiden wij (werd niet gedaan). We hadden een wijnarrangement, de glazen werden half vol al leunend op het glas ingeschonken. De borden die ze kwam afhalen... haalde ze het bestek eerst weg al druppend op mijn kleding en haalde vervolgens het bord pas weg. We hadden al een behoorlijk bedrag afgerekend, toen bestelde mijn zwager nog even 2 biertjes die hij contant wilde afrekenen. Hij gaf 20 euro dat zelfde meisje zei: mag ik de rest houden voor fooi.. pardon!!! Ze had geen wisselgeld en vroeg of we het wilden pinnen.
    We hadden al zoveel afgerekend en vonden het eigenlijk op zijn plaats dat we die van het huis zouden krijgen.
    Sorry maar dit was onze ervaring wat we overigens absoluut niet gewend zijn bij Janzen. Zo jammer want het culinaire eten was perfect complimenten voor de kok.