in Drouwen

lekker en betaalbaar uit eten in middeleeuwse sferen

1. We proberen eens per jaar een keer bij Robin Hood te gaan eten, we komen uit het zuiden des lands… dus gewoon ver weg… maar we zijn een paar dagen op vakantie in de regio en de kleinen 30 km rijden hebben we er graag voor over.
    De ontvangst is vriendelijk, snel een drankje, de kaart en een mandje brood met kruidenboter van het huis en een klein emmertje met doppinda's.. Leuk tijdverdrijf.
    We kiezen beide voor de Kwakzalversoep, mosterdsoep met spekjes… gewoon goed, echt mosterdsoep terwijl de smaak niet overheersend is.
    Hoofdgerecht de zwarte Barbara, een prachtige lendebiefstuk van maar liefst 400 gr… perfect gebakken… heel lekker stuk vlees. Met gebakken aardappelen.
    Mijn vrouw heeft een visschotel met diverse soorten vis, mooi gegaard en goed van smaak.
    Dessert… iets fris staat helaas niet op de kaart… dus ga voor safe… voor mij de stropers van Weybridge, ijs met stroopwafel, caramel en slagroom, mijn vrouw, fruitliefhebber kiest voor een beetje vers fruit… en dan krijg je de rekening en dan heb je voor een hele nette prijs zeer riant gegeten… tot de volgende keer team Robin Hood.

1. Beste Ties ,

Wat ontzettend leuk dat we weer zo’n leuke recensie van jullie mogen ontvangen .
    En fijn te lezen dat het zo naar jullie zin was . Wij als team vinden het Erg leuk om op deze manier de positiviteit van gasten te lezen .

U had het nog over iets fris op de dessert kaart .. maakt mij super nieuwsgierig . Kom gerust door met leuke ideeën .. de kaart wordt eens in de zoveel tijd aangepast . Wie weet is het inspiratie voor een nieuw dessert .
    ( info@robinhoodribhouse.nl)

Met vriendelijke groet ,
    Nathalie Luth
    Robin Hood Ribhouse

Vorige recensies van Ties.S

• Afgelopen zaterdag voor de 2e keer bij R.H ribhouse gegeten… voor ons 225 km van huis… maar bij de gelegenheid van redelijk in de buurt toch weer daar naar toe gegaan… en geen spijt van… weer meer dan voortreffelijk gegeten met 4 personen…

De entourage is leuk, zo'n thema restaurant, de service is goed en vriendelijk en het eten top.
    Vooraf… de kwakzalversoep, mosterdsoep, gewoon echt goed… Grootkanselier van England, de spareribs, erg lekker, en de Goud Brokaat. Gegratineerde nachos… niks mis mee.
    Hoofdgerecht… de Grenadiers, verschillende visjes, perfect gegaard, erg lekker… Gaspard de Koperslager, een pracht van een zalmmoot met mosselen, top… en 2× Richard Leeuwenhart… de 500g ribeye… mooi stukje vlees, had voor mij iets meer rosé mogen zijn maar dat zij hun vergeven.
    De gepofte aardappel was heel lekker, aardappelsalade lekker fris, friet ontbrak uiteraard niet en de rodekool salade was uitmuntend.

Dessert. Hellebaard verse ananas met ijs en slagroom… Gifmengster, een mooie fruitsalade. En Lekkernij van de Pelgrim, cheesecake met ijs en slagroom, echt super lekker.
    Maw… we hebben weer heerlijk gegeten en bij de eerstvolgende gelegenheid dat we enigszins in de buurt komen. Komen we zeker weer een keer terug… en daar willen we best een stukje voor om rijden…