1. Na een mooie fietsrit aangekomen in Alblasserdam wilden wij een kopje koffie gaan drinken bij Le Barrage voor dat we de drukte van de braderie in zouden gaan, toen wij onze fietsen aan de zijkant van het pand wilden neerzetten,
    overigens op het trottoir en niet op het terrein van Le Barrage kwam er een boze meneer op ons aflopen met de mededeling, wegwezen hier met die fietsen en na mijn verweer dat die fietsen gewoon op de openbare weg stonden en hij daar niets over te vertellen had werd hij nog kwader en moesten wij van hem OPKANKEREN en dit wer meerder keren nog herhaald.
    Die meneer bleek de eigenaar te zijn die op zijn website schrijft dat gastvrijheid zijn drijfveer is en dat een bezoek een belevenis voor zijn gasten moet zijn, u zal begrijpen dat die koffie voor ons niet meer hoefde en dat wij nooit meer een stap in een van zijn zaken zullen zetten.