1. Na een middag in Deventer geweest te zijn hebben gereserveerd bij Bella Roma. We mochten een plek uitzoeken en hebben gekozen voor een plek binnen. We kregen een welkomstdrankje en een broodje met kruidenboter, wat op zich prima was. Het duurde erg lang voordat ze kwamen vragen wat we wouden drinken. Misschien wel een half uur. Nadat we de bestelling hadden doorgegeven duurde het ook erg lang voordat het eten geserveerd werd. Minimaal een uur gewacht op ons hoofdgerecht! Mijn partner had een pasta, wat er prima uit zag. Zelf had ik een ossenhaas gerecht met groenten en spaghetti besteld, wat uiteindelijk met friet werd geserveerd in plaat van de spaghetti. Naja, kan gebeuren en er zijn ergere dingen… maar het vlees was niet te eten! Zeer taai en de spieren waren te tellen. Was met het mes niet doorheen te komen. De serveerster vroeg of alles naar wens was, en heb aangegeven dat dit zeker niet zo was. De eigenaar werd erbij gehaald en gaf me inderdaad gelijk dat het er niet smakelijk uit zag. Ik mocht een dessert uitzoeken van het huis, maar heb aangegeven dat ik liever een tegemoetkoming zag bij het afrekenen. Dat is wel netjes opgelost door 50% van het gerecht uiteindelijk in rekening te brengen. De reviews via Google zijn al niet al te best, maar ik begrijp nu waarom. Ik kom hier niet meer terug.