1. Echt jammer! Als duidelijk is dat je níet ter plaatse opeet word nauwelijks 1 vinger uitgestoken ik sta gewoon versteld van zo'n schijt-aan mentaliteit! Niet eens de moeite om op te warmen genomen!! Aso..Ik zei nog ah lekker feta maar geen feta te bekennen!!! Een kaal durumpje kebab komkommer koolsla of zo dit was nog geen knaak waard, geen sausje geen kaas geen pepers?!? GEEN STIJL...!! Maar wel de prijs v e menu rekenen! 7.50?! Het was al zo extreem snel klaar ik had kunnen weten dat iets niet klopte maar vroeger was t wel anders... ander personeel!? Damn...schandelijk belabberd! Mensen pas op want als je ff niet oplet of je bestelling klopt wordt je vriendelijk genaaid met nét zo'n slome uitdrukking, deze zombiemedewerkers zijn corrupt of óp! Tijd voor pensioen jullie halen Arnhem naar beneden!