1. Vorige week bij Brass Boer gegeten en wat een teleurstelling was dat. Uiteraard gereserveerd maar bij aankomst kregen we een tafeltje dat leek alsof het er nog even snel neergezet was. Op verzoek van ons werd dat veranderd. We kozen voor het vier gangen vegetarische diner. Het eten was erg lekker, daar valt weinig op aan te merken. Maar de porties waren dermate klein dat het eerder amuses leken dan een voor-, tussen- of hoofdgerecht. Na het eten een cappuccino met havermelk besteld (dat voedt nog een beetje) maar havermelk was er helaas niet. Dan een gewone maar. Of we er nog bonbons bij wilden (uiteraard tegen betaling). Nee die hoefden we niet. De koffie en cappuccino arriveerden even later zonder iets er verder bij. Wij eten regelmatig in restaurants op soortgelijk niveau. Normaal gesproken is dat een avondvullend programma. Nu waren we met 2,5 uur weer buiten en met honger. Nogmaals de smaak van het eten was goed maar ons geen tweede keer Brass Boer.

5,1