in Heythuysen

Denk aan je innerlijke zelf, dan RED je het wel!

1. We hebben een geweldige avond beleefd met het 6 gangen menu van de Chef.
    Dit waren allemaal heerlijke en verrassende gerechten met een hoog culinair niveau.
    Hetzelfde geldt voor de wijnen die bij de gerechten geserveerd worden.
    Tel daarbij op de vriendelijke, enthousiaste, jonge en frisse bediening, waarbij de jonge gastvrouw zeer attent was en de Chef-kok met passie over de gerechten sprak.
    Alles bij elkaar zorgde dit ervoor dat we ons heel erg op ons gemak voelden.
    Er was een aangename sfeer, een soort van relaxt huiskamer gevoel in een fraai nostalgisch pand met een bijpassende inrichting / setting.
    Dit is voor ons zeker een blijvertje want er zijn niet veel restaurants die dit culinair niveau halen en dat met een goede prijs-kwaliteitverhouding.
    Chapeau voor de Chef-kok en zijn team, voor ons hebben jullie het perfecte plaatje geleverd.
    Daarbij is het voor ons ook nog redelijk in de buurt, maar al zouden we er verder voor moeten rijden dan deden we dat met alle plezier.
    En ondanks dat het redelijk in de buurt was hadden we van te voren toch een kamer geboekt bij Hotel het Anker dat in het zelfde pand zit, ook dat is ons super bevallen met 's morgens een uitgebreid en heerlijk.
    Deze combinatie is echt geweldig als als je 's avonds toch wel wat wijntjes wil proeven.