1. Paul en Marie

2023 Wij dachten heerlijk Thais te gaan eten, maar niets was minder waar. De gerechten waren totaal uit balans en smaakten alleen maar zoet. En niet gewoon zoet, maar heel erg zoet. Zo eten de mensen in Thailand helemaal niet!!! In dit restaurant lijkt het niet op Thais eten!
    En 's avonds thuis wilden we alleen maar water drinken. Geen goed teken, er was dus veel te veel zout gebruikt.
    Ik ga dit restaurant niet aanbevelen. Je blijft van dit eten niet gezond en de kok moet nodig op studie-kookreis naar Thailand om daar eens te proeven hoe eten hoort te smaken.

2,4

1. Beste Paul en Marie,
    Het spijt ons om te lezen dat u niet tevreden was. Het is altijd onze bedoeling om onze gasten naar tevredenheid te bedienen.
    Het klopt dat de gerechten niet exact hetzelfde zijn als in Thailand, dit is een bewuste keuze omdat de mensen in Nederland een andere smaak hebben en het Thaise eten veel te pittig zou zijn. Maar het mag natuurlijk niet te zoet zijn zoals u beschrijft. Het spijt ons nogmaals dat u niet tevreden was en hopelijk mogen wij het voor u nogmaals proberen. Geef maar aan hoe u het graag wil hebben en wij maken het naar wens voor u. Mocht het wederom niet bevallen, zullen wij u niets in rekening brengen. Hopelijk tot een volgende keer.
    Met vriendelijke groet,
    Team Salathai