1. Wilma Thijssen

Donderdag 24 augustus met de familie naar het mosselfestijn geweest.De bediening was slecht we moesten zelf onze drank halen. Zelf de fles wijn ontkurken. De eerste 2 pannen mosselen waren niet goed gekookt ze zaten bijna allemaal dicht. We moesten om extra frietjes vragen. En we wilde nog 1 keer maar die waren op. Het was er heel rumoerig en we hebben het niet als een leuke avond ervaren

1,5

1. Ik lees zojuist uw bericht, wat vervelend dat u het Mosselfestijn als een niet aangename ervaring heeft beleefd. Het klopt dat er met zulke festiviteiten hectiek alom is, neemt niet weg dat wij alle 350 gasten die avond een fijne avond hadden willen meegeven. Jammer dat ik u die avond niet heb gesproken, wellicht had ik nog iets voor u kunnen betekenen, maar het kwaad is al geschied. Toch hoop ik u nog eens te mogen ontvangen.