1. Wij hebben gisteren weer heerlijk gegeten bij Olympia! Lekkere gerechten, fijne bediening en persoonlijke aandacht. Zeker voor herhaling vatbaar!

Vorige recensies van Emmy

• Wij hebben weer heerlijk gegeten bij Olympia. Vriendelijke bediening, prima service. Knap hoe het team na zo’n bewogen jaar het restaurant draait, als vanouds.

• Prima gegeten. Hartelijke bediening, wel leken ze het erg druk te hebben: we moesten lang wachten voordat we bijvoorbeeld de dessertkaart en de rekening kregen. Zag er niet heel efficiënt uit.

• Opnieuw weer heerlijk gegeten bij Olympia. Ik had bij de reservering doorgegeven dat we kwamen eten omdat onze dochter jarig was. Het was leuk dat daar bij het dessert aandacht aan werd besteed door een vuurwerkfonteintje op het dessert te plaatsen! Samen met een vriendelijke en ongedwongen bediening hebben we een leuke avond gehad.