1. Erwin 11498 punten

Af en toe eens lekker naar een Sushi restaurant doen we graag. Ik zag mooie recensies en we strijken hier eens neer. De entree is een bar met een, ik denk, wachtruimte voor afhaal. Dat is qua sfeer even wat minder maar gelukkig is het restaurant wel prima, de eerste indruk is snel vergeten. Men werkt hier volgens het bekende concept, 5 gerechten per persoon per ronde bestellen en dat kan dan 5 rondes lang. Verschil hier is dat je geen handheld krijgt maar via een barcode op je eigen telefoon kan scannen waarna je de gerechten kan aanvinken. Dat is wel even wennen, je moet telkens terug wanneer je verschillende gerechten besteld, je kan dus niet in één scherm door middel van swipen door de hele menukaart bladeren. Ik zie bij de tafel naast ons overigens de oude vertrouwde papieren versie, dus aanvinken en inleveren is ook mogelijk.
    Het is redelijk druk maar niet lawaaiig. De bestellingen lopen gesmeerd, bij ons is alles correct uitgeserveerd. De gerechten zijn van prima niveau. Het is ook niet allemaal in soyasaus gedrenkt, er worden ook wat andere sausjes met de gerechtjes meegegeven. Het is zeker één van de smaakvolste sushi restaurant die we bezocht hebben.
    Ik heb alleen in het begin wat foto's genomen van de koude gerechten maar we hebben zeker ook voldoende warme gerechten gegeten. Allemaal prima op smaak en wat ook niet onbelangrijk is, de gerechten komen warm op tafel.
    Als nagerecht kan je o.a. voor ijs kiezen. Dat is wel gemaximeerd tot twee bolletjes en daarin zijn de smaken wat beperkt. Dat is wel jammer. De rest is allemaal top en dan valt de keuze van nagerecht wat tegen. Enfin, heb ik toch wat te klagen gevonden. Als laatste ronde hebben we overigens nog wel een sushi gekozen die we nergens anders op de kaart zijn tegengekomen; sushi met banaan, Oreo en vanillesaus. Een beetje apart maar lekker om eens te proberen.
    Naast ijs is er nog wel meer keuze uit wat dessert, maar deze is redelijk beperkt.