1. We hadden onbeperkt pannenkoeken gegeten met een stuk of 8 personen. Best lekker, we kregen 2 borden met stapels pannenkoeken echter waren deze na een tijdje koud. (Ze waren al niet echt warm in het begin) Toen we om nieuwe vroegen gingen ze de oude in de magnetron opwarmen. Toen waren ze wel warm, maar niet lekker meer.

Toen we klaar waren vroegen ze willen jullie koffie thee of een ijsje, alsof dat er bij in zat. Toen vroegen we maakt thee of ijs nog wat uit wat betreft de prijs. Ze zijden NEE.

Toen we de rekening kregen was ijs wel een stuk duurder. Toen we een andere rekening wouden kon dat niet, baas er bij gehaald, ze gaven wel toe dat ze dat gezegd hadden en dat we eigenlijk gelijk hadden maar wouden de rekening niet aanpassen.

Het ging maar om een paar euro, maar ZEER ONBESCHOFT personeel & Baas. Wel leuk om te gaan eten, maar klantvriendelijkheid een 0.

Ik heb er 2x eerder gegeten toen was het wel redelijk.

Nu voor mij in ieder geval nooit meer.

3,9