in Olst

sfeervol dineren in een authentiek Veerhuys aan de IJssel

1. Wij hebben, op aanraden van onze zoon en zijn vrouw, vanmiddag ontzettend lekker gegeten bij Het Veerhuys te Olst. Dit is echt een aanrader. De kwaliteit v.h. eten á la carte is zondermeer uitstekend. Wij hadden het voorrecht dat wij, vanwege het prachtige weer, in de buitenlucht konden eten. Geweldig gezellig. Uitzicht op heen en weer varende pont over de IJssel bij Olst. En daarbij de prachtige entourage: loslopende ganzen, pauwen en kalkoenen (op afstand), én loslopende kippen en hanen in onze directe nabijheid. Prachtig!!
    Bovendien mogen wij het restaurant complimenteren met de heel vriendelijke en zeer prettige manier van omgang met de gasten.
    Wij zijn ontzettend blij dat wij deze eetgelegenheid (dankzij een tip van onze zoon en schoondochter) mochten leren kennen.
    Fietsers uit Rijssen

1. Beste Fietsers uit Rijssen
    Hartelijk dank voor jullie bezoek aan 't Veerhuys in Olst aan de IJssel.
    Heel fijn te lezen dat onze gastvrijheid en kwaliteit van het eten wordt gewaardeerd en via deze weg wordt gedeeld.
    Graag tot een volgende keer.
    Team Veerhuys