1. Ik baal.. normaal kijk ik altijd naar recensies maar deze keer niet. Gisteravond 11-08-2023 zijn wij naar 1.5 uur weggegaan wij hadden 3 rondes besteld. Onze kaartjes werden niet meegenomen maar er werd wel om de 5 minuten gevraagd of we nog drinken wilden. Terwijl alle glazen nog zeker voor de helft vol zaten. Het eten is slecht, koud, niet vers, vet en slap. Gerechtjes komen niet, of worden fout uitgeserveerd. De carpacio zat uitgedroogd vast aan het bord geplakt, de varkenshaas was met champignons saus ipv pepersaus, schnitzel dreef in het vet, kindergerechtjes zijn gewoon gerechten van de normale kaart (hoezo hebben jullie een kinderkaart dan) bediening keek naar opmerking zoals zonder saus maar hier werd in de keuken geen gehoor aan gegeven waardoor gerechtjes keer op keer terug gestuurd werden. De gerechten worden niet compleet vermeld op de kaart, bestel je nachos met cheddarsaus? Dan krijg je daar ook gehakt en bonen bij. Een varkenshaas met pepersaus? Je krijgt er champignons saus bij. Je besteld een kipfilet zonder saus en spaghetti en krijgt er vervolgens ik noem het zeewier voor terug, daar vraag ik niet om. Voor iemand die niet alles kan eten ivm een ziekte is dit heel frustrerend. We hebben alle 3 de rondes aangegeven als ze vroegen "is alles naar wens" dat het niet naar wens was. De eerste 2 keren werd er gezegd dat de keuken er op zou letten. Helaas deden ze dat niet, de hele bovenverdieping was gesloten dus vol zat het echt niet. Na de 3e ronde hadden we het helemaal gehad, huilend aangegeven dat ik weg wilde (het was mijn verjaardag die ik sinds 4 jaar weer kon vieren ivm ziekte) aangegeven wat er allemaal fout ging en bediening (de bediening is overigs begripvol en wilde graag helpen) begreep het en zei dat we alleen hoefde te betalen voor de drankjes. Uiteindelijk kwam de manager/eigenaar en die zei ja dat gaat wel heel erg ver. En begon met mij een discussie in een volle serre. "We konden toch wel blijven zitten? We hadden nog tot 23.00u en konden nog zeker genieten en zullen echt letten op dat het goed gaat" Genieten doe je niet meer als het zo vaak fout gaat. En ook uitgelegd dat ik niet meer zal kunnen genieten. Uiteindelijk kregen we de rekening en daar stond toch nog eten op. Wéér een discussie, er wordt je wat beloofd maar ze komen het niet na. Uitgelegd dat ik niet ga betalen voor eten wat ik niet heb ontvangen, elke keer weer mee terug ging omdat we dat niet hadden besteld of koud, slap of vet was. Uiteindelijk hebben we alleen voor de drankjes betaald maar met een flinke discussie met meneer. Als sneer kreeg ik nog "mensen kunnen fouten maken" ik knikte en gaf hem gelijk, ik wilde geen discussie meer en dacht 1 of 2 foutjes maken kan, niet iedere ronde 4 a 5 fouten. Huilend en boos hebben we de tent verlaten, hier komen wij nooit meer. En zou het niemand aanraden.

1 positieve stem1 negatieve stem