1. Yone van Beek

Lang weggebleven omdat destijds het personeel het vond kunnen om mijn man belachelijk te maken om zijn accent. Voor het eerst in jaren weer geweest. Online besteld. Eten was uiteindelijk pas 20 minuten na de tijd waarop het klaar zou zijn klaar. Zoveel mensen aan het wachten dat ik (slecht ter been) niet kon zitten.
    Ja, het was druk, maar als je dit niet aankunt, biedt dan de online bestel mogelijkheid niet, of zorg voor reeële afhaaltijden.
    Bij thuiskomst bleken 2 van de 4 mayos te missen. Friet was bij de ene helft van de gerechten niet gaar, de andere helft had slappe friet. Stoofvlees lijkt naar rode kool te smaken, niet te eten; is in de vuilnisbak beland. Dit was dus echt de allerlaatste keer. Hele keuken is ook bezet door een team van hardwerkende zwetende pubers, enig toezicht/ overzicht is er niet.