1. Catrien Nicolai

Via social deal een goedkoop tapasdiner gescoord bij La Mezza, althans dat dachten we. De vouchers waren €13,95 per persoon dus keurige prijs. Ik had voor 3 personen gekocht maar er viel één persoon af dus we dachten dat we met z'n tweeën hier prima van zouden kunnen eten. Niets was minder waar. We hadden vooraf duidelijk gezegd dat we voor 3 personen vouchers hadden betaald en met 2 personen waren. Er werd van alles op tafel gezet en aan het einde van de avond moesten we nog eens €59,60 bijbetalen (naast de €41,85 aan vouchers die we al hadden betaald!!). We hadden zelf nergens om gevraagd of dingen bijbesteld behalveeen glaasje water. Alles werd zonder overleg gewoon uitgeserveerd. Kortom, een tapasdiner van €51,- per persoon! We waren best bereid iets meer te betalen maar voelden ons eerlijk gezegd behoorlijk bij de poot genomen. Kortom, geen vouchers van Social deal bestellen van dit restaurant, het kost je uiteindelijk veel meer dan een normaal tapas restaurant!!