1. Tijdens de avond hebben we niets gemerkt, het eten smaakte heerlijk. Bediening heeft wel wat steken laten vallen in onze ogen. Zo mochten we glaasjes voor de saké uitzoeken welke nooit geserveerd is. Toen we daarnaar vroegen vertelde men dat we dat wel gehad hadden, en bleef dat zelfs volhouden. Ook dieetwensen werden soms door elkaar gehaald / eerste gerecht moest weer terug naar de keuken omdat men bij het uitleggen erachter kwam dat de dieetwensen niet gerespecteerd waren. Aan het eind van de avond wilden we afrekenen, maar was oogcontact niet mogelijk, we hebben zeker een kwartier gewacht totdat we uiteindelijk zelf iemand zijn gaan vragen om de rekening. Hoort bij een restaurant in deze prijsklasse gewoon soepel te lopen, en dat deed het gisterenavond niet.

Wakyu signature dish van de chef gegeten (meerprijs 75 euro per couvert). Was absoluut heel erg lekker, maar we vonden de meerprijs niet geheel in verhouding met de verdere prijsstelling.