1. Stephanie

Tegenwoordig is het geen restaurant meer, maar worden de broodjes en gerechten aangeboden als lunch door middel van een catering. Goed concept omdat er geen service verwacht wordt in de meeste opzichten. Tot het wel een keertje nodig is en alles aan alle kanten als schuld neergelegd wordt bij de klant. Geen service te bekennen. Enkel een discussie.

Als eerste al een schuldgevoel aangepraat gekregen omdat het tijdens het bestellen niet voor dezelfde dag gekozen kan worden. Het ligt zeker niet aan hun website, maar vast en zeker aan ons als klant. Dus we krijgen te horen dat we voor 9:30 uur moeten bestellen anders geeft de website standaard een andere leverdatum. Een bestelling erna op tijd besteld en nog kiezen voor dezelfde dag niet nodig. Ik bel ze meerdere keren met dit probleem en elke keer krijg ik terug dat het wel aan mij moet liggen. Uiteindelijk kwam het door een product op hun website die wij elke keer bestelden waar een volgende dag levering op stond en dus de bestelling niet voor die dag besteld kan worden. Jammer dat je dan daarvoor wel elke keer zelf de schuld krijgt van ze. Maar goed dit laten we zitten omdat de kwaliteit van het eten wel echt goed was altijd. Ook altijd netjes op tijd geleverd.

Wij als bedrijf bestellen hier elke vrijdag onze broodjes. Altijd eigenlijk goede kwaliteit. Wel wat prijzig, maar toch altijd wel een favoriet bij ons. Tot het een keer fout gaat met je bestelling en je geen oplossing kan verwachten. Netjes gemeld dat het worstenbroodje geen worstenbroodje is een totaal ander deeg en een frikandel in het broodje... Blijkbaar nooit van een worstenbroodje gehoord in Brabant zullen ze zich ervoor schamen. Ook de geleverde wrap met kipfilet die wij meerdere keren hebben besteld leek een soort zand-achtige structuur te bevatten. Dit netjes gemeld omdat we graag elk bedrijf een kans bieden om alles netjes op te lossen. Er kwam geen excuses aan te pas. Enkel een discussie dat dit zijn manier van een worstenbroodje is en hij zeker weten overtuigd is dat er geen zand in de wrap kan hebben gezeten. Het gaat ons niet om of het echt zand is, de wrap smaakte gewoon echt niet en we kunnen niet eens een compensatie verwachten. Na lang aandringen hebben we de wrap niet hoeven betalen, maar het worstenbroodje blijft simpelweg gewoon staan. En dat omdat niet overal ook een hamburger hetzelfde zal zijn. Hij staat erop om achter zijn producten te staan in plaats van zijn klanten te behouden. Jammer.

Wij zijn zeker geen fan meer.