1. Als klein jongetje ging ik hier vroeger regelmatig poffertjes eten met mijn ouders.
    Was toen het beste poffertjes adres in Rotterdam! Leuke herinneringen aan!
    Vandaag in een nostalgische bui wilde ik daar nog eens lekker poffertjes eten. Wat een deceptie! Het gezellige poffertjes restaurant van weleer is veranderd in een “vieze vreetschuur” waar je alles kan krijgen wat je niet wilt hebben, toen we aan de serveerster om poffertjes vroegen keek ze ons eerst aan of ze water zag branden (sprak ook geen Nederlands), en zei toen in gebroken Engels; Ooh Yes ploffertjes, you want to eat here?
    Ja graag zei ik met 2 ice-tea. Dat laatste kwam direct de poffertjes kwamen na 25 min. Nog steeds niet, en ik zag ook geen enkele activiteit bij de poffertjes bakplaat. Toen we vroegen waar ze bleven, ging er een andere mevrouw naar de bakplaat en begon die in te smeren met een heel smerig uitziend kwastje uit een even smerig blikje. En ze pakte vervolgens een al weer even smerige knijpfles met “kennelijk” het beslag. Die stond daar al uren buiten de koeling (het was buiten 34 graden!) want de poffertjes plaat moest nog opgestookt worden. Toen we deze ellende allemaal aangezien hadden hebben we de poffertjes bestelling maar geannuleerd! En hebben de 2 hele kleine flesjes ice-tea maar afgerekend voor € 7,60!
    Daar komen we dus nooooooooit meer! 😝