1. Lunchen bij Bambu, luxe tosti 9,50 euro besteld en een tosti met Ooster gehakt. De luxe tosti bestond uit een klein gegrild pitta broodje met een half plakje ham en kaas met daarbij een beetje gruis van chips en een bakje zoetzure saus uit een fles. De Oosterse gehakt zat ook op een klein pitta broodje 9,50 euro. Als je dat als luxe tosti bestempeld! Als je de rekening krijgt voel je je gewoon bestolen. Aangegeven bij de medewerker die aangaf het te begrijpen, maar verder niets ondernam. We hebben een hoge inflatie, maar dit gaat nergens meer om. Wordt hoog tijd voor een flinke faillissementen golf in de horeca. Ze denken tegenwoordig alles maar te kunnen verkopen, terwijl het allemaal ongelofelijk slecht is. Onbegrijpelijk dat er nog zoveel mensen hier gebruik van maken. Over service en hospitality zullen we het maar niet hebben, dat is ook een drama.

1,7