in Monnickendam

Sfeervol genieten in ❤️ Monnickendam

1. Wat een drama! Na een half uur aan een tafel gezeten te hebben, waar de etensresten en de borden van de vorige gasten nog oplagen, heb ik de borden opgepakt en naar binnen gebracht en om een doekje gevraagd om de tafel schoon te vegen. Ik kreeg het doekje ook gewoon mee!! Vervolgens bij het terugbrengen van het doekje de snacks besteld, want hoewel het niet druk was geen ober (m/v) gezien. De patat die geserveerd werd was zo hard, dat die nauwelijks door te bijten was. De serveerster die er op aan gesproken werd had er alle begrip voor, omdat volgens haar ook duidelijk te zien was dat de patat steenhard was. Ze zou nieuwe frites komen brengen en ook zorgen voor bestek! Ben na weer een half uur naar binnen gegaan en aangeboden om de drankjes te betalen, waarmee akkoord gegaan werd. Conclusie: vriendelijk klantonvriendelijk personeel, slechte kwaliteit eten én prijzig ook al was de kwaliteit wel goed geweest.
    Hopelijk voor de gasten na ons wordt er wat met deze kritiek gedaan, al is het maar dat men in zo’n restaurant beseft dat mensen voor het geld dat zij besteden gewerkt hebben!!

1. Wij komen er ook niet meer!!

Jacqueline Steenbergen.