1. Patrick

Lunch....daar zou ik op terugkomen. Een lunch bsteld vanaf een lunchkaart is niet mogelijk. Kopje koffie/thee met gebak is wel mogelijk.Wel kun je reserveren voor een high tea naast het diner uitereraard. Gisteren weer daar geweest voor het diner. 1 woord: fantastisch! En niet vreselijk duur. Geboden service was ook erg goed. Moest door omstandigheden eerder weg en dus liefst vroeger dineren. Daar werd rekening mee gehouden en de chef maakte de gerechtingen ongeveer 1.5 uur eerder. Vers natuurlijk.
    Locatie is een prachtig oud huis en tuin van de voormalig directeur van de plaatselijke bierbrouwer. Dit is een regelrechte aanrader!

Vorige recensies van Patrick

• Patrick

Diner: eten is formidabel. Bio en Eko is daar nummer 1. Eten en drinken zijn daar vers en bio spat er van af. Meteen maar een reservering gemaakt voor na onze vakntie ergens in juni. Vrees dat ze dan gesloten zijn. Zoek ik een andere dag uit.
    Prijs is verrassend laag gezien de kwaliteit die geleverd wordt. Met deze recensie hoop ik dat lezers besluiten niet te komen. Zou jammer zijn voor de eigenaren, maar wil dit plekje als mijn geheim bewaren.
    Lunch: Helaas geen idee wat er mogelijk is… zoek ik uit en kom er een keer op terug.