1. Caroline Doormbos

De locatie was mooi, bediening liet zwaar achterwege bij een babyshower van 12 personen, kwaliteit eten en thee was niet in proporties tot de prijs wat het heeft gekost.

1. Goedendag Caroline,

Bedankt voor uw recensie. Weet u zeker dat u bij ons echter bent geweest? Wij herkennen ons niet in deze review.

Onze high tea is €23,95 pp. Voor soortgelijke locaties is dit vrij laag (te laag zelfs met alles stijgende kosten en inflatie) in de markt. Bij ons krijg je daar 6 huisgemaakte zoete en 6 huisgemaakte hartige gerechtjes voor (niks is kant en klaar gekocht) en dat is inclusief onbeperkt thee en gewone koffie. Onze thee is van zeer goede kwaliteit (losse thee) en geen zakjes picknick/lipton zoals je elders vaak ziet. En om iedereen tevreden te houden hebben we meer dan 45 theesoorten.

Tijdens de high tea (vooral bij een groep) komen we minstens een keer of 5-6 langs de tafel vragen of alles naar wens is. Soms bij het vragen, doordat er zo druk gekletst wordt, hoort helaas niet de hele groep dit. We doen dan ook ons best op meerdere plekken aan een langere tafel dit te vragen.

Ik zie uw naam niet in ons reserveringsboek van de afgelopen weken, dus kan helaas ook niet terug zien wanneer u bent geweest. Jammer dat er niks is aangegeven tijdens de high tea of bij het afrekenen (vragen we er altijd specifiek naar) fan hadden we wellicht een oplossing kunnen bieden.

Excuses dat u de babyshower zo heeft ervaren. We doen ons best iedereen tevreden te stellen.

Mvg Marle Buursink

Ps: indien u toevallig afgelopen weekend bent geweest dan heeft mijn personeel de instructies gekregen iets minder hard te rennen (+30 graden) en hadden we ook nog personeelstekort (stond aangegeven bij binnenkomst) waardoor het allemaal iets langer kon duren.