1. Mohamed

Ik kom hier al een lange periode en best wel vaak met mijn vrouw en dochter. Vandaag zijn we weer geweest. Op het moment dat we er waren vandaag komen we er achter dat het menu is aangepast. Dit is normaal niet zo'n probleem, totdat ik zag wat was aangepast. Alles wat ik erg lekker vindt is van de menukaart afgehaald. Wat ik jammer vond is dat ik gisteren telefonisch gereserveerd heb voor vandaag en mij niet is verteld dat het menu was aangepast. Toen ik dit aan de eigenaar vertelde, zij hij tegen mij dat hij het op Facebook had gezet. Ik heb hem verteld niet iedereen heeft Facebook. En ook al zou ik het hebben, ik volg niet iedereen of alles. Ik kon ook gewoon weggaan volgens hem. Ik vond dat dat niet kon op dat moment, want mijn vrouw was jarig en daarom zijn we gaan uiteten. Dus om opdat moment ergens wat te gaan eten zonder reservering is bijna niet te doen. Dus er zat niks anders op dan bij Asaka te eten.
    Aan het einde betaalde ik ongeveer 92 euro.
    Was in mijn ogen weggegooid geld vandaag. Ik kwam hier met alle plezier maar vanaf vandaag ga ik niet meer naar Asaka.
    Nu moet ik een nieuwe stek zoeken in Enschede helaas.

2,5

1. Wij komen met z'n 5en hier ook al 2 jaar en het menu is idd aangepast.

Wat mij echter zwaar tegenstaat aan uw recensie is het feit dat u doet alsof er niets meer te krijgen is van de vorige menukaart.

Er zijn hooguit 3 gerechten afgehaald en wel 15 bijgekomen (gebakken aardappeltjes zijn erbij gekomen, t bone steak etc)

In vergelijking met de rest van Enschede is Asaka ook heel erg scherp in de prijs (inclusief drinken)

Beetje een flauwe score en flauwe opmerking om te zeggen dat 90 euro weggegooid geld is.