1. G. Janiak

Eten redelijk, maar zelfs een kinder- pannekoek weinig waar voor het geld dat je daarvoor betaalt. Bediening te traag. 'T Veerhuys is niet meer wat het was.

5,5

1. 't Veerhuys
    Van restaurant

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u een minder positieve ervaring heeft gehad. Wij hopen wel dat u op het moment zelf ook heeft aangegeven wat u graag anders had gezien zodat we het mogelijk direct op hebben kunnen lossen.

Vorige recensies van G. Janiak

• Het eten en de service waren goed.

• Ondanks de beperkingen door het corona-virus hebben we in een prettige sfeer lekker gegeten. De service was op orde.

• De bediening was correct. Het eten zag er goed uit en was smakelijk. Wel is aandacht nodig voor de 1,5 meter afstand in het oude deel van het restaurant.

• Als vanouds waren het eten, de bediening en de sfeer (ondanks de coronamaatregelen) goed.

• Het Veerhuis biedt wat zij belooft: goede prijs-kwaliteitverhouding maaltijden, uitgebreide menukaart en vriendelijk personeel.