in Woerden

Voel je thuis bij JanZen, beleef het.

1. JanZen, jaren geleden ontdekt via een Heerlijk arrangement en we zijn klant gebleven...We gaan regelmatig ergens uit eten, maar als we echt eens lekker willen eten, gaan we voor het eten en de totale beleving naar JanZen. Je komt hier terecht in een huiselijke sfeer. De gerechten zijn stuk voor stuk schilderijtjes. Alles is prima op smaak. Janzen is een erkend leerbedrijf, op dit moment merk je dit in de jonge bediening, maar goed, iedereen moet het leren toch? Soms komen de leerlingen vol trots zelf het zojuist door hun gemaakte gerecht aan tafel serveren waarbij ze uitleggen wat ze net hebben gemaakt. De doorloop van de gerechten is prima, je hoeft nooit erg lang op de gerechten te wachten. De bijpassende wijnen zijn inderdaad bijpassend.
    De verhouding prijs-kwaliteit is uitstekend! Hun lentemenu bijvoorbeeld kost 50 Euro, geen geld voor wat je krijgt.
    Oh ja, ik vergeet de lekkere amuses van het huis nog, voorafgaand aan je diner..
    Aanrader, landelijk, net buiten Woerden gelegen met voldoende gratis parkeergelegenheid!

1. Bedankt voor uw mooie recensie & heel graag tot de volgende keer!